Frågor och svar
Vanliga frågor om lägenheten och området.
Är det första gången du ska logga in på Mitt Hem - Din Hyresvärd Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. behöver du registrera ett användarkonto. Inloggningskoden är personlig och du hittar du den på din hyresavi.
Felanmälan gör du i första hand via Mitt Hem - Din Hyresvärd Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.. Är det första gången du ska logga in så behöver du registrera ett konto. Du hittar dina inloggningsuppgifter på din hyresavi.
Det går även bra att göra anmälan sidan Formulär felanmälan eller ringa till Mullsjö Bostäders kontor på telefonnummer 0392-142 30
Vid akuta fel, som inträffar utanför ordinarie öppetider hänvisar vi till Securitas på telefonnummer 010-4705184
Vid kontakt uppge att du ringer från Mullsjö kommun och Mullsjö Bostäder.
Vi erbjuder kollektiv TV Bas via Telia till alla våra lägenheter i Mullsjö. Om något inte fungerar så kontaktar ni Telia på tel 020-202070.
Våra lägenheter renoveras vid behov. Har du önskemål om att få renoverat kontaktar du Stefan Holgersson.
Telefon: 070-655 42 33
E-post: stefan.holgerson@mullsjo.se
Ditt lägenhetsnummer står på ditt hyresavtal samt på anslagstavlans trapphusblad (ett fyrsiffrigt nummer).
Mullsjö Bostäder erbjuder alla hyresgäster mellan 20-21 grader i lägenheterna.
Se till att inga möbler eller gardiner hänger för termostaterna till elementen.
Hjälper inte det, gör en felanmälan via Mitt Hem - Din Hyresvärd Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. eller ring 0392-142 30
För att kunna söka bostad hos oss behöver du registrera dig i vår bostadsportal Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.. Efter att du har registrerat dig kan du välja att prenumerera eller söka lägenhet.
Även du som redan står med i vår bostadskö behöver aktivera ditt konto. Först när kontot är aktiverat kan du logga in. Efter att du har aktiverat ditt konto kan du själv välja att prenumerera och söka lägenhet.
- Senast uppdaterad:
- 1 januari 2025