Frågor och svar

Vanliga frågor om lägenheten och området.

Felanmälan gör du i första hand via sidan Formulär felanmälan

Det går även bra att ringa till Mullsjö Bostäders kontor på telefonnummer 0392-142 30

Vid akuta fel, som inträffar utanför ordinarie öppetider hänvisar vi till Securitas på telefonnummer 010-4705184

Vid kontakt uppge att du ringer från Mullsjö kommun och Mullsjö Bostäder.

Våra lägenheter renoveras vid behov. Har du önskemål om att få renoverat kontaktar du Stefan Holgersson.

Telefon: 070-655 42 33

E-post: stefan.holgerson@mullsjo.se

I första hand kontaktar du din tjänsteleverantör, till exempel Telia. I andra hand gör du en felanmälan via sidan Formulär felanmälan, så hjälper vi dig.

Ditt lägenhetsnummer står på ditt hyresavtal samt på anslagstavlans trapphusblad (ett fyrsiffrigt nummer).

Mullsjö Bostäder erbjuder alla hyresgäster mellan 20-21 grader i lägenheterna.

Se till att inga möbler eller gardiner hänger för termostaterna till elementen.

Hjälper inte det gör en felanmälan via sidan Formulär felanmälan eller ring 0392-142 30

Du behöver fylla i en bostadsansökan på sidan Registrera ansökan som du lämnar till oss. Vi kontaktar dig när vi har en lägenhet att erbjuda.

Senast uppdaterad:
15 november 2021