Felanmälan till Mullsjö Bostäder

Vart vänder jag mig om något är fel i min lägenhet eller tvättstuga?

Vanliga frågor och svar

Här finns svar på vanliga frågor så att du lätt ska kunna hitta den information som du söker:

När TV eller Internet inte fungerar, prova att dra ut alla sladdar. Vänta någon minut och starta sedan om allt igen. Om felet fortfarande kvarstår ringer du till Telia Support för kollektivt boende på telefon 020-202070.

I kontakt med Telia behöver ni identifiera er med mobilt Bank-ID. Saknar ni mobilt Bank-ID kan ni beställa en personling identifieringskod. Denna beställs via Telia support för privatperson på tel 020-202070.

Vi får ofta frågor om vilka kanaler som ingår i Telia TV Bas. På telia.se/aktivera ser ni vad som ingår.

Bild som visar utbudet i kanalpaket Telia TV Bas

Saknar du elekricitet i din lägenhet?

Rinner det trögt i avlopp i badrum och kök?

Prova att rensa och göra rent. Blir det inte bättre, logga in på Mina sidor - hyresgäst Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. och skriv en felanmälan.

 

Är det stopp i toaletten?

Kontakta oss via felanmälan på Mina sidor - hyresgäst Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.. Vi kommer så fort vi kan.

Blir det akuta stopp utanför ordinarie arbetstid?

Kontakta vår jour på telefon 010-4705184. Uppge att du ringer från Mullsjö kommun och Mullsjö Bostäder.

Skicka felanmälan till oss via formuläret







Tillåter du oss att använda huvudnyckel? * (obligatorisk)
Tillåter du oss att använda huvudnyckel?


Har du husdjur hemma? * (obligatorisk)
Har du husdjur hemma?



Säkerhet: * (obligatorisk)

Så hanterar Mullsjö Bostäder dina personuppgifter

Dataskyddsförordningen (GDPR) innebär bland annat ett större skydd för dina personuppgifter och rätten att radera eller begränsa andras tillgång till din data. Vi strävar efter en hög nivå av dataskydd för de personuppgifter som vi behandlar, i enlighet med lagen. Läs mer på sidan Hantering av personuppgifter.

Senast uppdaterad:
1 januari 2025