Felanmälan

Vart vänder jag mig om något är fel i min lägenhet?

  • Felanmälan gör du i första hand via formulär felanmälan.
  • Det går även bra att ringa till Mullsjö Bostäders kontor på telefonnummer 0392-142 30 mellan 08.30-16.00.
  • Vid akuta fel, som inträffar utanför ordinarie öppetider hänvisar vi till SOS Alarm (Securitas) på tel 0392-106 52. Vid kontakt uppge att du ringer ifrån Mullsjö kommun och Mullsjö Bostäder.

Här finns svar på vanliga frågor så att du enkelt ska kunna hitta den information som du söker:

När TV eller Internet inte fungerar, prova att dra ut alla sladdar. Vänta någon minut och starta sedan om allt igen. Om felet fortfarande kvarstår kan du ringa till Telia Support för privatperson på telefon 90 200.

Saknar du elekricitet i din lägenhet?

  • Börja med att kontrollera att alla säkringar fungerar
  • Kontrollera eventuell jordfelsbrytare
  • Om du inte kan se något fel så gör en felanmälan till oss.

Rinner det trögt i avlopp i badrum och kök?

Prova att rensa och göra rent. Blir det inte bättre kontaktar du oss via felanmälan

Är det stopp i toaletten?

Gör felanmälan så kommer vi så fort vi kan.

Blir det akuta stopp utanför ordinarie arbetstid?

Kontakta vår Jour på tel 0392-106 52. Uppge att du ringer från Mullsjö Kommun och Mullsjö Bostäder.

Skriv ut
Senast uppdaterad: 16 oktober 2019