Gruppträning

Två instruktörer gör övningen plankan på golvet

Gör din träning mer effektiv genom att träna i grupp! Vi har flera olika pass med instruktörer som inspirerar och motiverar dig att prestera på topp.
Nu är vi igång med gruppträningen igen efter sommaren. Välkommen!

Vattengympa

Allsidig, skonsam träning med olika intensitet, där alla kan jobba efter egen förmåga. Vi arbetar både med och utan redskap.

Måndag

18.30-19.30

Tisdag

14.00-15.00
18.30-19.30

Torsdag

15.00-16.00
18.00-19.00

Period

Hösttermin vecka 36-50
Vårtermin vecka 3-22

Spinning

Härlig konditionsträning på cykel. Varierad längd, intensitet och belastning.

Måndag

19.30-20.30

Period

Hösttermin vecka 36-50
Vårtermin vecka 3-22

Bra att veta

Spinningcykel bokas/avbokas på telefon 0392-140 36

Avbokning av cykel görs minst 3 timmar innan passet börjar.

Om du uteblir från ett pass eller inte avbokar i tid tas en avgift ut på 50 kronor.

Mountainbike

Cykelpass i skog och natur. Det blir varvat landsväg och skog och vi kör olika pass varje vecka. Utmärkt konditionsträning samtidigt som du får uthållighet, förbättrad teknik och styrka. Medtag egen mountainbike och hjälm.

Tisdag

18.00-19.00

Period

Tidig höst och sen vår, för mer information kontakta simhallen.

Cirkelträning

Ett funktionellt och utmanande träningspass. Enkla övningar varvas med övningar som utmanar hela kroppen i både styrka, balans, rörlighet, koordination och kondition. Träningen utförs i stationsform.

Måndag

18.00-19.00

Period

Hösttermin vecka 36-50
Vårtermin vecka 3-22

Medelgympa

Klassiskt pass med rytmiska och effektiva rörelser med kroppen och musiken som redskap. Kondition, styrka, rörlighet och även funktionella övningar som tränar balans, koordination och stabilitet.


Tisdag

17.30-18.30 Medelgympa 

Period

Hösttermin vecka 36-50
Vårtermin vecka 3-22

Lättgympa

Ett pass med härlig musik och mycket rörelseglädje. Med hjälp av enkla, effektiva rörelser tränar vi smidighet rörlighet, styrka, balans och hållning. Intensitet som passar alla!

Tisdag

18.30-19.30 Lättgympa

Period

Hösttermin vecka 36-50
Vårtermin vecka 3-22

Bodymix

Styrka, kondition och rörlighet. Perfekt för dig som vill träna igenom hela kroppen på ett effektivt och stimulerande sätt. Passar alla då du själv bestämmer hur tunga vikter du använder. Du får en utmanande och balanserad genomgång av alla muskelgrupper i hela kroppen och kommer att bli starkare och uthålligare.

Torsdag

19.00-20.15

Period

Hösttermin vecka 36-50
Vårtermin vecka 3-22

Crawlskola

Vi går igenom de tekniska grunderna för crawl, (armtag, benspark, andning), och utvecklar din simning. Det är en rolig och utmanande träningsform som tränar hela kroppen på ett skonsamt och utmanande sätt.

Måndag

19.30-20.30

Period

Hösttermin vecka 36-50
Vårtermin vecka 3-22

Dans

Kulturskolan annordnar danslektioner i simhallens källare.
För mer information se Kulturskolans hemsidaöppnas i nytt fönster eller maila till kulturskolan@mullsjo.se

Yoga

Andning i kombination med rörelser som minskar stress och främjar rörlighet, cirkulation och balans.

Vid första tillfället använder vi foamrollers för att ytterligare släppa på spänningar och öka cirkulationen.

Fredag

16.30-18.00

För mer information samt anmälan ring Lina Appelberg 070-721 78 78 eller maila till yogalivhabo@gmail.com

Kontakt

Skriv ut
Senast uppdaterad: 2 september 2020