Kontakta oss
Välkommen att höra av dig! Ring oss eller skicka e-post till Infocenter, kommunhusets reception, så hjälper vi dig att komma rätt.
Måndag till torsdag
08:00–16:30
Fredag
08:00–16:00
Lunchstängt
12:00–13:00
Följande datum har vi öppet klockan 08:00–12:00
Vårtermin 2024:
- 5 januari: Dag före trettondedag jul
- 28 mars: Skärtorsdag
- 8 maj: Dag före Kristi Himmelsfärdsdag
- 10 maj: Dag mellan Kristi Himmelsfärdsdag och lördag
- 20 juni: Dag före midsommarafton
- 1 november: Dag före Alla Helgons dag
- 23 december: Dag före julafton
- 30 december: Dag före nyårsafton
Helgdagar har Infocenter och kommunhuset stängt.
Använd e-tjänsten felanmälan som gäller kommunens fastigheter, gator, vägar, vatten och avlopp.
I akuta lägen utanför kontorstid ring SOS Alarm
Telefon: 036-13 71 43
Ring 112 och begär Socialjouren.
Fler kontaktuppgifter inom området Omsorg och hjälp
Kommunikationsstrateg
Sofie Liljegren
0392-140 06
sofie.liljegren@mullsjo.se
Kommundirektör
Ulf Karlsson
0392-140 02
ulf.karlsson@mullsjo.se
Administrativ chef
Lena Arnoldsson
0392-140 10
lena.arnoldsson@mullsjo.se
Skolchef
Helén Claesson
0392-140 05
helen.claesson@mullsjo.se
Socialchef, tillförordnad
Gun Bylund
0392-140 09
gun.bylund@mullsjo.se
Kultur- och fritidschef
Fredrik Bodin
0392-142 40
fredrik.bodin@mullsjo.se
Samhällsbyggnadschef
André Karlsson
0392-141 55
andre.karlsson@mullsjo.se
IT-chef
Erik Knipensjö
0392-142 24
erik.knipensjo@mullsjo.se
Ekonomichef
Vakant, ny ekonomichef börjar den 15 september
Personalchef
Lisa Miklos
0392-140 30
lisa.miklos@mullsjo.se
Kommunstyrelsens ordförande
Per Högberg (KD)
per.hogberg@mullsjo.se
0392-140 13
Kommunstyrelsens vice ordförande
Henrik Jansson (M)
henrik.jansson@mullsjo.se
0392-140 14
Hitta alla våra politikers kontaktuppgifter på sidan Hitta politiker Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Postadress
Mullsjö kommun
Box 47
565 21 Mullsjö
E-post
Organisationsnummer
212000-1603
Bankgironummer
5932-8807
Om du har en funktionsnedsättning eller är i behov av stöd eller hjälp i telefonsamtal kan du ringa till oss med hjälp av Post- och telestyrelsens (PTS) kostnadsfria samtalsförmedlande tjänster: Texttelefoni.se, Bildtelefoni.net eller Teletal.
Kontakta oss via Texttelefoni.se
- För dig som skriver din dialog: texttelefon@texttelefoni.se
Det går också bra att använda tjänsten via webbappen som nås via www.texttelefoni.se eller mobilappen ”Texttelefoni.se” som finns tillgänglig på Google Play och App Store. - För dig som vill ringa upp någon som skriver sin dialog. Telefon: 020-600 650
- När du kommer fram till tjänsten meddelar du till vilket telefonnummer eller adress som du vill ringa.
Texttelefoni.se har öppet dygnet runt, året runt och är kostnadsfri. Mer information hittar du på www.texttelefoni.se Länk till annan webbplats.
Texttelefoni.se förmedlar samtal på svenska mellan text och tal, och på engelska mellan text och tal. En förmedlare med tystnadsplikt deltar för att möjliggöra samtalet.
Kontakta oss via Bildtelefoni.net
- För dig som använder teckenspråk i dialogen: tolk@tolk.sip.nu
Det går också bra att använda tjänsten via webbappen som nås via www.bildtelefoni.net. eller mobilappen ”Bildtelefoni.net” som finns tillgänglig på Google Play och App Store. - För dig som vill ringa upp någon som använder teckenspråk i dialogen: 020-28 00 20
- När du kommer fram till tjänsten meddelar du till vilket telefonnummer eller adress som du vill ringa.
Bildtelefoni.net har öppet dygnet runt, året runt och är kostnadsfri. Mer information hittar du på www.bildtelefoni.net Länk till annan webbplats.
Bildtelefoni.net förmedlar samtal med svenskt teckenspråk och svenskt tal. En tolk med tystnadsplikt deltar för att möjliggöra samtalet.
Kontakta oss via Teletal
- Teletal når du på 020-22 11 44. Det är samma nummer för alla som vill ringa via Teletal.
Teletal har öppet vardagar klockan 7:30 – 20:00 och helger klockan 12:00 – 16:00. Tjänsten är kostnadsfri. Mer information hittar du på www.teletal.se Länk till annan webbplats.
Teletal gör det möjligt för dig som behöver hjälp och stöd vid telefonsamtal på svenska. En tolk som har tystnadsplikt deltar och ger stöd vid behov. Tolken kan till exempel underlätta att komma rätt i växeln, tolka otydligt tal och svåra ord i samtalet, ge minnesstöd eller att skicka korta minnesanteckningar av vad som sägs.
- Senast uppdaterad:
- 7 augusti 2024