Lämna anbud

Vill du bli vår leverantör? Här får du tips om hur du vinner affären.

  • Läs igenom upphandlingsdokumenten noggrant.
  • Ställ frågor via upphandlingssystemet om det du inte förstår.
  • Svara på det som efterfrågas, varken mer eller mindre.
  • Alla krav måste uppfyllas.
  • Erbjud rätt kvalitet/effektiv lösning.
  • Lämna ett konkurrenskraftigt pris
  1. Hitta annons för den upphandling du är intresserad av under Pågående upphandlingaröppnas i nytt fönster
  2. Klicka dig vidare och logga in i upphandlingssystemet
  3. Här kan du läsa upphandlingsdokumenten, ställa frågor och skapa anbud
  4. Kontrollera att du besvarat alla frågor och bifogat de dokument som efterfrågas innan du skickar in ditt anbud

Om det är något du inte förstår eller om du uppmärksammar något som verkar felaktigt i upphandlingen vill vi att du hör av dig genom att ställa en fråga via upphandlingssystemet.

För att ställa en fråga via upphandlingssystemet går du in under "Upphandling" sedan "Frågor och svar" och där klickar du på ”Lägg till nytt meddelande”.

Där framgår också sista datum för att ställa frågor.

Om jag har frågor angående upphandling, vem kontaktar jag då?

Du kan skicka e-post till upphandling@mullsjo.se för frågor gällande upphandling i Mullsjö kommun.

Relaterade länkar

Kontakt

Skriv ut
Senast uppdaterad: 30 oktober 2019